Onsdag

En sån där skön dag! (y)
Hk, syslöjd och sen träslöjd, hur nice som helst ju!
Efter skolan lurade fredrik med mig och jesper på body pump, sjukt jobbigt :s
Gick hem och käkade, sen stack jag ner till daniel där han rolf och nicklas va :)
Stack hem till nicklas & lingvall för kaffe! dom stack på mek kväll, så det va bara jag elin och nicklas kvar!
Dags för att gå på affärn och nicklas gör bort sig! HAHA, pinsamt...
BLev erbjuden 20 spänn för att diska några glas hemma hos nicklas, så klart man ställer upp! ^^
Sen var det helt plötsligt många som behövde hjälp att diska! haha,
kan nog tjäna mig lite pengar på det där med att diska jag ;)
Jag, nicklas och dennis satt och snackade lite skit ett tag sen kom mamma och hämtade mig
och nu blir det film med syster! :) <3


Åk hem då för fan ... Du förstör helgen! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0