Skoola

Igår så lektes det med Rebecka och stockis (y) Träffade clara & nicklas åxå :)
Vid 7 tiden kom vi på att vi skulle göra tacos, så gick ner på ica och handlade sen blev det mat lagning ;)
Stack hem vid halv 9 tiden!

Imorse va jag helt död. jag ville göra allt annat, än att kliva upp ur sängen!
Men pallrade mig upp, och gick till skolan
Första måndagen, efter ett lov, första lektionen på det nya schemat...
90 minuters lycka med Billy och hans jävla uträkningar..
Trodde aldrig jag skulle komma igenom lektionen utan att få nått utbrott,
men som tur va fick jag och carola gå upp på no:n och ha matte med PG eller PJ eller vad han nu heter.
Så det va naajs! Sen efter skolan så gick jag och carola hem till mig, bytte kläder och sen bar det av till dreviken.
Sprang dit, gjorde 50 situps i snön och sen sprang vi tillbaka! Så duktiga vi är!
Ska strax hoppa in i duschen, sen får vi se vad som händer ikv :)


"Ja, jag får inte säga såhär, men diiiiiissa dom där snuskpellarna" HAHAHA! (Y)

Kommentarer
Postat av: elin

vi kanske borde göra det ;)

2009-03-09 @ 16:11:03
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0