tisdag

gårdags kvällen så träffade jag carola och marlene en sväng :)
gick hem till svärd, men skulle sticka och träffa Stockis en sväng åxå så jag och ida gick til han, där det va lite folk!
Sjung singstar iaf ;) jag och ida mot jesper sandbom och fredrik johansson & lemon.
Fuuuuuskare säger jag bara! :o

och idag efter skolan gick jag och becka till stockis igen och pratade lite skit ^^
Rebecka stack och jocke kom :) Gick hem och duschade och ska strax till Nicklas på fika ;D

Kom precis hem, har vart hos Nicklas och Lingvall.
Jag, Nicklas & Elin satt och drack kaffe och snacka en massa skit (y)
Efter nån timme kom Lingvall & Linn åxå!
Mest gjort ingenting, snackat skit och chillat bara :)


Amanda bruman gillar att Nicklas får henne på bra humör.
Amanda bruman gillar detta (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0