fredag

Var i Östersund hela dan och va på boda borg, jag, josefin k, anders och johanna i samma lag! ;) SUPER!
Käkade på max och sen tog vi bussen hem vid halv 3, satt med min käre vän ida, som det va länge sen man träffade.
Käkade grillat till middag och sen gick jag oh frida ut och träffade rebecka, pontus & carola.
Gick till båthamn och skulle grilla marsmellows (stavning?) , det va jocke och co som skulle fixa eld, men det va ju noll med det. så vid halv 11 tiden stack alla hem för det började regna, jag och ida gick till fredrik och drack te och fikade, efter nån timme kom fredrik och hampus hem. vid halv 1 åkte ida och hampus hem, så vi kollade på oc till halv 3 nån gång.

Vaknade nyss, fredrik skulle till mälgåsen och lämna några skotrar, så jag klev upp jag också.
Har precis klivit ur duschen, kollar på Vintergatan just nu, ett bland dom bästa barnprogrammen när man va liten!
Tänkte snart sätta på tevatten, senare göra mig iordning och kanske gå på landhockey, men får se hur det slutar.
ikväll blir det iaf träffa folk, kolla på bilar och ha rooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0