fredag

jag, clara, fredrik och robin käkade middag hos elin, grillat och potatisgratäng! (y)
Sjöng singstar, rökte vattenpipa och spelade spel.
Vid 7 eller 8 skulle pojkarna kolla på hockey, roliga killar....
Vid 10 nånting så började det ramla in lite folk,
lina, linn, pernilla och linnéa satt igång och dansa, tror det blev full fart på alla!
lagomt mycket folk och bra musik, rikigt trevligt faktist!
vid 1 fick jag och fredrik skjuts hem av hampus, somnade runt halv 2 nångång.
Rätt rolig kväll!

Imorse va det inte lika kul att vakna. låg i sängen ett tag och sen åkte fredrik till ånge.
ställde mig i duschen och senare kom clara, vi gick upp till elin och hjälpte till med städningen
och sen blev det fika!
Gick hem, fortsatte städa här hemma, först toan och sen mitt rum, har inte hunnit göra klart... man liksom fasnar här.
Ska snart gå och käka med fredrik, får se vad som händer ikv, troligtvis chilla bara.

SWEET! jag och elin är snygg.
 


När jag tittar på apan, tittar apan tillbaks på mig.
uh uh uh uh uh !
jag fullkomligt älskar oss






Kommentarer
Postat av: elin

tack för kvällen min kära !

jag fullkomligt älskar ER ! <3

2009-05-09 @ 18:23:22
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: carola

& jag älskar dig! OH OH OH OH OH OH OH klappa händer

2009-05-09 @ 18:52:28
Postat av: Clara

Tack för kvällen bruden ! :) <33

PUSSS

2009-05-09 @ 20:02:37
URL: http://clarahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0