From my heart to yours!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev, men har ingen ork till det helt enkelt.

I måndags kom vi hem från göteborg, har varit riktigt skoj!
Varit på liseberg,  universeum, träffat lina & amanda och shoppat järnet!

I tisdags när jag vaknade så hade jag en helvetes huvudvärk och mådde hur illa som helst.
Så jag sjukanmälde mig, låg hemma hos fredrik hela dan,
sen när han kom hem från skolan lagade han lite mat och efter det åkte vi hem till mig.
karin och frida kom och va social, och jag och karin hade ett djukt samtal, jag gillar det här karin (Y) ;D

Imorse vaknade jag och hosta, hosta och hosta! Käkade ingen frukost, har ingen matlust alls :s
åkte på skolan och hade typ feber.. Hade kockduell första lektionen, jag och akunor! starkt team ;)
Gjorde kyckling med majs & chili, men vann inte endå :o haha.
Syslöjd med mina jävla korsstygn som jag har lagt ner timmar på, och blir aldrig klar! men tog hem så jag ska göra klart det hemma, sen träslöjd hade jag i 10 min sen fick jag sluta. nu sitter jag hemma och försöker kurera mig.


Lite bilder från GBG!





Kommentarer
Postat av: Karin Sahlin

Tur att någon gillar det för jag hatar det här .. <3

2009-05-30 @ 11:43:29
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0