Valborg / 1 maj / 2 maj.

nu va det riktigt länge sen jag skrev, beror nog på att jag inte har så mycket att skriva om.


Valborg: Lottie, Gert, famma, jon, momma & moffa kom på middag, jon grillade lax! blev hur gott som helst!
Efter middan gick jag och carola till rebeckas momma och moffa där hon, carro och petter va!
satt och snackade lite skit och hade trevligt. sen ringde mats hoorn och sa att vi skulle komma till lina.
gick till henne, men när vi kom dit va det bara lina och linn kvar och dom skulle åka till ånge.
så jag, hampus, jesper, rebecka, carola & fredrik satt oss och spelade nå spel, snacka skit och dom drack öl.
carola & rebecka hämtade Twister, så vi spelade ett tag men det är ju så jävla ansträngande så vi orkade inte spela så mycket.
sen stack carola och rebecka hem vid 1, halv 2 tiden nån gång.
sen vid 2, halv 3 så dundrar det in en massa folk i huset, som går in i köket och börjar stöka på,
sen kommer mats in i tvrummet och nästan skriker " Jahaa, är in här? vafan gör ni här då?" HAHA
jävla fyllo, sen kom fler folk och trodde typ att det va efterfest, men det va det verkligen inte.
vid 3 kom jag och fredrik hem till oss och gick och la oss.

1 maj: Grattis till mig! fick lite presenter på morgonkvisten, sen klev vi upp och fikade, solade och tog det lugnt bara.
elin, ida och karin kom förbi åxå, väldigt trevligt :)
vid halv 6 gick jag, frida och karin och käkade kebab, fett gott!
carola kom och höll oss sällskap, och när vi ätit upp så ville carola ha med mig på en glass.
mätt som fan, men en isglass går väl alltid ner! satt utanför johanssons ett bra tag, sen gick vi på en promenad, och hamnade hemma hos lina. där hon, linn, stockis, robin, elin och ida va!
rättt trevligt, men höll på att frysa ihjäl och va trött som fan, så stack hem, och sen till fredrik för att kolla på Australia, och som vanligt somnade jag efter 15 min. så stängde av filmen och somnade om.

Presenter
- 1900 :-
- 700 :- på carlings
- 300 :- på Monki
- väska
- mascara
- "kortlek"
- örhängen
- underkläder
- barbie bok

Tack så mycket! :)

2 maj: vakna av att fredrik kom med fika på sängen :) fikade, sen skulle han iväg och jobba, så nu sitter jag här för mig själv och är hur trött som helst. funderar på vad som händer idag, det är ju rätt fint väder, så sola lite kanske!
aja, inte tid med det här längre!

Kommentarer
Postat av: elin

naw, sött med fika på sängen & allt :)

2009-05-02 @ 11:32:34
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0