helg

igår så var jag och frida barnvakt till vår käre lillasyster, bakade peparkakor, gick på hockey och sen kollade vi på idol. mysig fredag kväll! sen på natten kom fredrik och sov med mig :)

idag så åkte jag, frida, fredrik och papi in till stan för farmor skulle bjuda på M:et, Max satt och asgarvade huuuur länge som helst, så alla som satt runt om började ju kolla som fan... haha så jävla söt! <3 efter vi käkat drog vi på Dancehall där det va jam ;) så jävla cool pojk där, hur liten som helst som breakade och så, sen vare några från gbg där och dansade... *smälteeeer*

imorn blir det att stå i kafeterian på gunderhägg, sen bio med svanberg! :)

Kommentarer
Postat av: svanbergs-jäntan

WOHO. jag ser fram emot vår date imorgon ;)

2009-11-28 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0