sjuklingar är vi allihopa....

I tisdags sov lina här, träffade clara på kvällen och snackade skit och hade mys! :)
Igår så va jag hemma från skolan, sov till halv 12 :o så jävla sliten och ont i huvet!
kollade på film hela dan och somnade vid 9 tiden...

Inatt har jag inte kunnat sova alls :s vaknat hela tiden och svettas och haft ont i huvet och magen... skit!
Så nu ligger både jag frida och fredrik framför tv:n och är sick!
men imorn blir det nog skola, som det ser ut nu iaf :) blir galen av att bara ligga hemma!
Nu blir det grandiosa och Prison Break :D

Kommentarer
Postat av: Frida

det här är ANDRA dan för dej :o andra?! jag har legat sen söndags! klaga på du..

2009-11-12 @ 12:53:02
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: carola

tjaa. om du inte har för dig något på lördag, vill du inte ses något då?

2009-11-12 @ 18:32:36
Postat av: Karin sahlin

Åhh vilken söt header :´) <3

2009-11-12 @ 21:24:37
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0