tisdag

Sitter på skolan nu, haft datakunskap kanon kul!
På eftermiddan blir det matte & svenska, en jävla lust att åka hem men det har vi inte tid med... inte!
imorse fick jag även reda på att jag kankse inte får något betyd i engelska A kursen, för jag har inte lämnat in 2 uppgifter :s så får se till att göra klart dom så fort som möjligt...
Sen ikväll så ska fredrik bjuda på mat :) blir att måla köket, städa lägenheten lite, göra läxor och kolla oth.

Frida ska få ta och fixa min blogg så den blir lite finare ;)
btw syrran, jag har hittat mitt arbete om Indien, så du kan få det om du inte är klar!





Kommentarer
Postat av: frida

INTE! hahaha!

ja, jag kan fixa din blogg, tack för att du frågar. och ja, jag har lämnat in det, kind of ^^ men kan kika igenom ändå, JA!

2009-11-03 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0