onsdag

imorse på idrotten sp hade vi bara teori, pulslära.. kanon kul! slutade halv 11 och efter det så hade jag studietid till alv 3 då min andra lektion började. gjorde i stort sett ingenting på studietiden, bara satt.. satt och funderade på huuuur mycket som helst, lyssnade på timbuktu och läste "Så dumt". på naturkunskapen så försökte jag komma på lite till upppgiften som ska vara klar om 2 veckor, men kom fan inte på ett skit, mitt huve har varit totalt borta, inte orkat nånting.. ville helst bara hem och gömma mig under täcket...
efter skolan kom lina och fredrik in till stan så vi åkte till lugnvik för att vara barnvakt till SÖTASTE Mackan !
Har käkat, och nyss duschat.. lina stack precis till nån kompis oc fredrik är ute och går med Sivan. ska snart kika idol, och sen åka till famma för att sova!
Imorn blir det plugga plugga plugga fram till klockan 1 då ja har första lektionen, men måste på skolan till halv 9 för att göra matte, engelska, data och naturkunskap. åker hem till bräcke, och det är det NORBEEEEEEERG som gäller! <3


Fredrik J. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0