Ma B, Idolfinal och fredagsmys!

Morgonen började med 4 timmars långt NP i matte B, gick bra, eller jag hoppas iaf att jag får g ;)
Har precis varit och tagit vaccin till thailand, hämtat ut biljetter till rewind på söndag och nu sitter jag med en kopp blådärs te och lyssnar på när vi gräver guld i usa och tänker på britta! ^^

middagen idag består av kycklingfilé, hittade ett recept på ica från santa maria som jag ska göra ikväll :D Och vid 20.00 skulle jesper komma förbi i lägenheten och kolla på idolfinalen! blir troligtvis glöggmys och skit snack!! GILLA!

Nu står frida bakom datorn och håller på med sina förbannade vörtbröd som hon ska sälja imorn med tycksa gruppen på torpet... men tråkigt nog ser det faktist ut att gå bra för henne idag.....



ungefär exakt såhär snygg är två av systranra bruman på en fredagseftermiddag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0