vem kan slå philip och fredrik?

Jo tydligen jag ;) jag ägde totalt på boxningsmatchen på wii igår!
riktigt stolt eftersom jag spelat wii bara en gång tidigare.
Spelade bara ett litet tag innan vi slog över till 4an för att kolla på idol, sådär lagomt till andra reklamen somnar jag i soffan, och sådär lagomt innan man får se vilka som får duellera så väcker fredrik mig så jag gick och la mig i sängen, men hörde att det ryktades om att olle fick åka ut igår? Jävlar vilken tuuuuur, nu har han iaf en chans att bli nånting :)
har precis ätit frukost nu och sitter och kollar på när philip och fredrik skjuter pilbåge, vågar mig inte riktigt på det än heller, kan ju förstöra ryktet att jag precis slagit philip och fredrik liksom ;)
I MITT HJÄRTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0