städning & matlagning!

igår så klev jag och fredrik upp klockan 8 för att städa lägengeten, vi höll fan på till 16.20 :o visst, vi käkade lunch och middag med det tog sammanlagt 1 timme. så nu är lägenheten ordentligt städad!! :D skit fint ;) på kvällen så träffade jag carola, gick på ica och köpte SJUKT goda muffins! drack te och fikade hemma hos hennes mamma fram till klockan 10 ungefär. Kollade på Twilight när jag kom hem, somnade som vanligt... men fan va mycket bättre böckerna är altså :o
vaknade 11 idag av att det lät som fasn ifrån köket, klev upp och då ser jag fredrik står och smörar sånnahär rutiga hårdbrödmackor på diskbänken... haha! kollade ett avsnitt av prison break sen va fredrik tvungen att åka till s-vall och handla något. så jag satte igång och laga kyckling! :) ska bjuda frida & fredrik på mat imorn så skönt om kycklingen iaf är klar! ska snart ut och träffa emma larsson, och sen kommer niklas och säger hej :) Aerobics ikväll med mami och frida (y) gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0