Tänndalen!

i förrgår åkte jag, fredrik och olle upp till stugan vid 5 tiden, när vi kom upp så gjorde vi inte mycket alls och gick och la oss tidigt, skönt!
igår så åkte vi lite skoter, badade badtunna (eller vad man nu ska kalla det, grymt iaf!) gjorde oss iordning och käkade jätte god mat! sen satt vi bara och pratade fram till 12slaget. Moffa, jag skulle fråga dig om du kom ihåg magsjukan i TUnisien nån gång på 80-talet?! HAHA, gick och la oss vid 1 och vaknade runt 12 imorse och idag har vi inte gjort så mycket, tvingade med fredrik ut på längdskider?! det är fan det roligaste på länge, skratta till jag grinade ;) har precis åkt skoter men olle och fredrik släppte av mig i stugan för dom skulle ta en tur till, så ska strax gå och duscha sen byta om till mjukisar och t-shirt!
har haft understället på mig 2 dagar i rad nu, och varje gång jag ser mig själv i spegeln tror jag att det är mamma :o HAHA!

här kommer iaf lite bilder från dagarna!

fredrik, nova, philip och andré :)




en av fredriks 7 vurpor på platt mark!

eftersom jag nästan aldrig sitter vid datorn nu för tiden så har jag helt glömt bort att lägga upp lite bilder frånjulafton så här får ni några!

famma, kim och lottie!


frida & mamma


johanna!


världens sötaste Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0