ännu ett sånt här kallat inlägg

Nu tänkte jag bara skrvia ännu en gång att jag ska på challenge, för att verka duktig!
Och att jag åt en jävla findus låda till middag... med massa fet bea, en fet schnitzel och broccoli!

Just ja, nu kom jag på vad det var jag ville ha sagt!!
JÄVLA INDISKA`?!?! Köpte ett par röda jätte söta strumpbyxor på indiska igår, och jag frågade tillochmed hon i kassan om hon trodde att jag kunde ha dom. och när jag kommer hem är dom för små :o Så idag gjorde både jag och emma ett varsitt försök att lämna tillbaka dom. men icke!
Då tänkte jag att jag skulle gynna den där butikskedjna ändå, men att den här gången måste det bli rätt storlek så jag skulle prova dom, men tro på fan att dom har LARMAT IHOP DOM!??!? för att man inte ska kunna prova.. FAN vilken stil.

Aldrig i livet att jag köper ett par strumpbyxor som man varken får prova eller lämna tillbaka om dom inte passar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0