fotsvett gånger tiotusen

Har varit i sundvall today och shoppat loss! känns bra att man har slösat 2300:- idag.... kommer inte kännas lika bra när jag får se kontoutdraget nästa gång!


Osmartaste draget igår var att hänga min vita blöta tröja på våra ekstolar som är oljade...
Det näst osmartaste draget idag var att ta på sig tröjan utan att se att den var alldeles gulrandig bak på ryggen efter att den hängt på stolen..
men det absolut osmartaste, osmidigaste valet idag var att gå en hel dag på birsta..... i kängor (!) Det var inte nådigt vad det luktade fotsvett (<-- läs mögel) när vi satt oss i bilen och jag ville ta av mig skorna. Herreguuuuud!
Det bästa köpet jag gjorde idag var fan Daniels nya album! Jag vet att det finns på spotify, och man kan ladda ner. Men han är så jävla bra, så han förtjänar dom där ynka kronorna som skivan kostade.

Idag blev det ett långt inlägg... men nu är det dags att tagga ner så man somnar i lagom tid till imorn, då är we all back on älskade vittra!


Kommentarer
Postat av: frida

sånna här inlägg vill vi se mer utav!!!

2010-11-08 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0