Mys helg :)

igår följde max med mig hem till bräcke! Kollade på idol, och iaf jag somnade vid 9 tiden.

Idag har vi redan hunnit varit ute och åkt pulka och bob, men det är så jävla kallt så blev det bara en snabbis. Ska snart ner på byn och inhandla ett par nya skor, eftersom jag inte har ägt ett par riktigt vinterskor på flera år så tyckte jag att det var dags, just idag! :)

Sen ska vi väl ner och rösta på bästa karin som jag hoppas blir årets lucia! och max vill träffa tomten ;)
hade tänkt att jag skulle hinna baka en massa idag också, så om det blir bra kommer jag nog att lägga upp resultatet här.

Ikväll kommer claes och ludvig på middag också, shit vilken mysig helg. GILLA! ♥

Förresten:


Kommentarer
Postat av: Karin

Om ni hade röstat kanske jag hade vunnit ;) haha skoja :)

2010-11-27 @ 22:03:26
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0