nej.... eller? ;)

Sitter och kollar på min älskling Richter på tv4, och har precis ätit upp en tallrik med film och musli!

Tänkte på att när katten hoppas upp på diskbänken så är man jävligt snabb på att skrika på han och putta ner han.. eller om man tappar en macka med ost på golvet och han är där snabb som fan, då tar man ju upp mackan snabbt som fan också! Men nu när jag spillde fil på diskbänken, då var det jag som var väldigt snabb att ropa på dexter, eller om man tappar en ost bit på golvet, och det är bara föööör långt ner till golvet att ta upp den. då vill man också gärna att han är där... dubbelmoral, eller?... neeej det tycker jag inte, bara hjälp med städningen :)

Aja, nu ska jag kolla på min älskling på tv:n och sen messa min pojkvän och höra om han vill sova här inatt ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det gott med film eller? ;)

2010-11-18 @ 09:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0