Skurt, bonde söker fru - välkommen åter!

Jag och frida tog med oss hilda och maja på cafét ikväll, och redan på vägen dit började tjatter fiorna igång!  HAHAHA herregud va vi har skrattat! Pratat om alla muppar som finns och maja har härmat skurt, så jävla bra! ;)

Och jag som alltid total dissar bonde söker fru, sitter nu framför tv:n med hela familjen och kollar... och inser varför jag aldrig gillat det. sitter ju här och tycker synd om alla ... nördar, eller ja! Jo dom är nördar, dom flesta.. det är ju pinsamt att kolla på ju :o Herreguuuuuud!!

Men om en timme börjar iaf välkommen åter, och då får jag se min älskling, Ritchter, Som jag längtat ända sen förra veckan. men nu äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: carola

säger ju att de e as roligt! sitter och skäms som fan i soffan då man kollar bondarna ;)

2010-11-03 @ 23:49:54
Postat av: karin

Hahah på HM 129 .- inte illa ;)

2010-11-04 @ 10:46:25
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0