Wiihooo! ÄNTLIGEN vinner jag nått :)

haft insperationsdag idag, så först ett pass med body jam, driekt efter det body combat.. helvete var nästan påväg att ge upp! men kämpade till slutet ;)

Lunch hos mario, skit god lasange.. Anett langva hade föreläsning om kost och hälsa, också delade hon ut visitkort och på baksidan av mitt stog det grattis! Så då vann jag gratis kostrådgivning, den ni ;) Sen sista passet hade vi core på boll, sjuuuukt jobbigt!

Nu ska jag och mamma ta en promenix ner på byn och hyra step up 3D. sen lär jag nog sitta fast klistrad i soffan resten av kvällen! Och ser fram emot 3 timmars dans imorn bitti! (y)

Svetten har runnit idag kan jag säga! Body combat ↓                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0