gud va jag älskar söndagar!

nu ska jag försöka skriva ett inlägg innan frida skriker på mig igen, vi håller på och bakar matbröd och det går inte alls bra för fridas deg. min är redan i ugnen ;) Frida låter ungefär såhär: MJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL! Innan jag får panik, jag hatar degig deg.. KAAAAAAAAAVEL! ..... MER MJÖÖÖL!

Aja, har kommit fram till att jag älskar söndagar, imorse var jag, fredrik och jesper på pump och efter det dans så höll igång från 9.30 till 14.00
Sen har jag pluggat lite, ätit köttbullar och stuvade makaroner till middag, slagits med fredrik och kollat sista avsnittet på OTH!!

Nu ropar hon igen... men kort sagt har det här varit en bra dag!

Ni får en bild på panikbruden också för att förstå stämningen här hemma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0