Introducing me

Skakar och hjärtat slår lika fort som jag vet inte vad! Shakira låg ute på gården och jag satt nere på mitt rum och drack av det goda te't jag fick av min kära moster igår! Helt plötsligt började hon skälla som fan, helt galen! men jag vet inte varför :s Så nu ligger hon under trappen och skämms.

Iallafall så har jag städat mitt rum idag!!! Det behövdes verkligen kan jag säga, så nu är det lite ommöblerat och mysigt! Ska väl ta och göra nån mer nytta idag också, skulle vilja gå ut och gå en sväng till, baka något gott kanske (fast jag äter aldrig upp det jag bakar), koreografera lite till på söndag och börja läsa en bok till svenskan...

Får se vad jag tar mig för att göra, nu ska jag byta om iaf! .... eller kanske, om jag tar mig upp ur sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0