ååååh! varför?

Har precis duschat, och medans jag gjorde det så satte fredrik på en skräckfilm så när jag skulle kliva ut ur duschen och hämta rena kläder så hör jag bara den där äckliga musiken och allt skit.... så sprang in i tvrummet, och tänkte plugga.... men rädd som man är så går det fan inte!! Så nu sitter jag här.. kan inte koncentrera mig på det jag borde och kollar på en halv skräckfilm som jag kommer bli sjukt störd och psykad av i flera veckor framöver! Bra jobat amanda



just jaaa! Äntligen har vi bokat turkiet resan, men det blev inte som det va tänkt... istället för emma så frå fredrik följa med och vara vårat sällskap! Så den 13e maj lämnar vi sverige för en vecka i värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0