Emma och Lovisa 18 år!

igår firade vi emma och lovisa som fyllde 18 nyligen!
när vi klev på bussen och frågade busschauffören "om man ska till.." så svarade han snabbt "frösösportstuga! följ bara alla andra på bussen"
Jag var lisbeth salander, fredrik va zorro och jesper.... va sig själv han! Det va riktigt roligt, det dansades för fullt! :) Men vid 2 tiden tog vi en taxi till kebab baren för att J & F skulle käka. efter det gick vi hem och alla slocknade nog på en gång!
Lite bilder från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha, när jag såg bilden på fredrik så kunde jag inte hålla mig för skratt! men du amanda, du borde ju börja klä dig sådär! ;)

2011-04-23 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0