Heeelt slut!

det känns som att det ända jag har gjort under lovet hitills är att dansa... dansa, dansa och dansa! ååååh, min kropp känns typ helt paj! Men men, idag efter löpträningen hoppas jag att det känns bättre :)
.
Och vädret som har varit i helgen, helt sjukt skönt! känns faktiskt som rikitig sommar :D men eftersom jag inte har tålamod att ligga ute på balkongen och steka så får jag ingen färg under dom här dagarna heller! ^^
.
Resten av lovet ser ur följande:
Måndag kväll - löpträning, film mys
Tisdag - veckans vilodag! kanske nån som är sugen på att ta en promenad om det är fint väder? :)
Onsdag - Anna kommer tidigt, så ska jag leka med henne, sen 3 h dans
Torsdag - dans
Fredag - dans
Lördag - Ta det lugnt och baka!
Söndag - 18 ÅR! :D:D:D och dans....... sen blir det kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0