take-care-of-yourself-fredag

har nyss varit ute på en skön löprunda... första gången jag tränat på typ 2 veckor så det va riktigt skönt! Avslutade rundan med att gå in på ica och köpte en mango, grape och en påse med hallon :D Och eftersom frida, hilda och mamma ska vara på skoldisco så blir det bara jag och pappa hemma ikväll. så bestämde mig för att boka tv:n nere och kolla på sex and the city, lägga ansiktsmask, hårinpackning, fotbad och äta frukt! Mysigare fredag, en take care of yourself fredag liksom :D det saknas bara att fredrik kan massera mig när han slutar jobbet, det skulle göra den här kvällen fulländad... som ett riktigt spa typ ;)
(Tänkte leta en bild på spa behanlingar och massage... också kom den här bilden upp :o knappast avslappnande direkt :s Hur fan kan folk göra sånt här frivilligt?)

ORM MASSAGE, nej tack!

Kommentarer
Postat av: emma

men fan va nice! nästa fredag blir det spa delux med ormarna, kan hjälpa dig att he dit dom ja ;)

2011-04-15 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0