till tomten från årets snällaste unge!

Ja jag ser mig själv som en unge..
Även fast det är lite sent så tänkte jag att jag skulle skicka min önskelista till tomten och övervägde att skicka ett gammalt hederligt brev, men kom snabbt på tekniken går ju frammåt och om jag adresserar det är blogginlägget till tomten så måste det komma fram fortare än vad ett brev skulle gjort.
  • Presentkort på Stadium, Cdon.com, indiska och ikea.
  • Säsong 5,6,7 av Desperate housewives
  • Säsong 2 av 90210
  • Säsong 8 av One tree hill
  • Säsong 6,7 av Greys anatomy
  • Pengar till Hawaii
  • Löpartröja från Soc
  • Nike jacka
  • Nya träningsskor

Kommentarer
Postat av: Lottie

Amanda! Önska dig dollar av tomten och köp nike jacka, löparskor mm på Hawaii! Billigare och bättre

2011-12-07 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0