Uppfostran & dragningkraft

Jag tror det handlar om det, uppfostran.
.
Det jag menar är att alla mina saker, har enda sedan inköp varit van att ligga slängd på golvet, de har lärt sig att ligga fint där mitt på golvet i vägen för alla som vill entra mitt rum. och de kanske till och med tycker att det nuför tiden är trivsamt? För på något konstigt vis så hamnar dom alltid där till sist. Alla saker, såsom converse, träningsskor, fina skor, slitna skor, byxor, läxor, väskor, underkläder, pengar, datorer och dvdboxar.
.
Dom har en dragningskraft till golvet, för det är platsen där dom har spenderat sin mesta tid när dom haft mig som ägare. Alltså är dom uppfostrad till att ligga fint. på golvet. i vägen.
.
Jag skriver detta inlägg, eftersom jag i helgen hängde upp mina kläder på galjar, ställde alla skor i bokhyllan och radade upp väskorna på sin plats. Men idag när jag kom hem låg dom där igen. trivsamt. på golvet. i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0