volontär resa!

igår va jag, anna och mamma på informations möte om volontärresor, faan va sugen jag är på att åka, helst imorn! men det kostar ju lite så nån dag ska jag och anna sätta oss och skriva dom jädra stipendie ansökningarna :)
om det nu är nån jätte rik människa som läser det här och inte vet vart ni ska göra av pengarna så tar vi gärna emot sisådär 40-50 tusen, skulle sitta fint!

brainday idag, och det betyder att man ska plugga.. och det har jag faktist gjort! skrivit klart min suspense story, så jag tycker att jag förtjänar lite tid till att koreografera!
och när man ska göra ett öppningsnummer för ungefär 40 pers där nivån skiftar gaaaanska rejält så är det helt plötsligt inte så lätt längre... så såhär ser min koreografi än så länge... det är ganska svårt att veta hur det kommer att se ut också.. god damn! men det går ganska bra iaf :)
idag bjuder jag på min vackra min, + att det ser ut som att jag är halv flintis på ena sidan av huvve. men men! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0