göteborg!

har haft 4 härliga dagar i gbg hos moster och kusiner i deras nya hus!
Tog en promenad i villaområdet där dom bor, jag och frida tror att det blir nya wisteria lane....
Myslunch på stan i finvädret!
Kanske världens snällaste unge, inge gnäll at all!
En heldag på Liseberg som inte alls varade så många timmar som den brukar! Eftersom den längsta kön vi stod i på hela dan var 13 minuter så hann vi åka huuuur mycket som helst, istället för att köa 60 min som man brukar måsta göra och stanna till stängning :p
Ett måste varje gång man är på Liseberg är att gå till spelhallen och ösa på dansmaskinerna till 5,6,7,8 och cotton eye joe! eftersom att frida inte vågade utmana mig den här gången så var jag tvungen att utklassa hilda ist! ;)

var och kollade på Carl-Eijnar häckners variete som hade premiär på kvällen när vi va där, och den här sjukt (!) starka killen och en lindansös va också med :)
.
Resten av alla bilder har jag i telefon som jag inte orkar lägga över, men det här får duga! GBG i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0