första veckan på sommarlovet....

.. har jag tillbringat i stugan, eller nästan hela veckan iaf! Jag, fredrik frida hilda och linn har fiskat,  badat (!), ätit massor med onyttigheter :)
.
Igår va jag fredrik och emma på afterwork på jämtkrogen, så sjukt gott! efter det tog jag och emm en promenad till moa och lekte med henna och christina. Öste runt på byn till Bel arabi.... fyfan, emma vilken sjuk människa du är! :D 
.
Lördagen har bestått av smörgåstårtsbakande, fika hos momma och moffa och nu sitter jag och väntar på att fredrik ska bli klar så vi kan åka på arnes 75års kalas! :) Så typiskt fredrik att man måste påminna han 30 min innan det börjar att han kanske måste börja duscha och göra sig iordning? ååååååh! ^^
Ha en bra kväll, för det ska jag ha! :)
.
Bjuder på en av de 12 sköna låtarna från Sagolandet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0