lång helg med planering för sommaren!

Sitter och lyssnar på min underbara man just nu, tur att jag får låna fredriks spotify premium, för annars hade de fem gånger man får lyssna på samma spår varit förbrukat för länge sen! Resten av ditt liv ♥
Sitter och kollar runt lite för vad jag ska planera in i sommar... eftersom mitt jobbschema är så himla bra, eller? Så ska jag försöka byta nån helg så jag kan göra iaf lite av det jag vill i sommar :) 
.
Såhär ser sommarn ut:
20 juni - Börja jobba som en gris
29 juni-3 juli - Ska redan ha ledigt för en tripp till kusiner med nytt hus i GBG
9 juli - skulle jag vilja byta helg så jag kan ta mig till Svall och gatufesten så jag får se min man!
15-18 juli -  Förhoppningsvis Åsele, har sagt det i 3 år att jag ska, så nu måste man väl se till att ta sig dit!
30 juli - SKA jag se min man! ska stå längst fram och sjunga med i alla låtar!
Resterande dagar ska jag jobba och slita häcken av mig så jag har råd med den 5 veckor långa thailandsresan jag har planerat in 19 december - 23 januari! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0