Rör mig som leoparderna, tänker som en koalabjörn

Igår tog jag och fredrik en sväng till Sundsvall för att hämmta ett lass med jordgubbar, när vi ändå var där så svängde vi in på media markt och kollade på telefoner. Slutade med att jag tog mina pengar som egentligen skulle ha gått till en flygbiljett till thailand och köpte en telefon för..... valde mellan en iphone och en htc, så efter mycket om och men blev det en HTC sensation, hoppas bara att jag bli nöjd! :) 

Nu håller jag på att laga mat, det blir en tidig middag eftersom jag snart ska iväg och jobba mitt andra pass idag! Förkyld och jävlig... haha! men det är pengar, man måste se det så, PENGAR!
.
5 Dagar kvar till göteborg
15 dagar till gatufesten
22 dagar till åsele
36 dagar till yran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0