födelsedagskalas!

Hade sjukt roligt igår på ishallen och roligt att träffa folk som man inte sett på evigheter typ! :) Dansade arsle och sjöng halsen av oss, tråkigt bara att anna stack hem vid 12 tiden, utan att säga hejdå? vad har du för försvar till det då, va? kom till lägenheten vid 2 tiden... trodde jag ja! men man ska ju ställa fram klockan en timme så den va 3 och det betydde 5 timmar till klockan ringde och det va dags för dans.... känns ju sådär att gå upp på dansen snart kan jag säga, skulle vilja ligga i soffan hela dan och kolla på sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Annabus

Du visste hur jävla dåligt jag mådde....... ;) Men jag skulle ha sagt hejdå fast du visste ju att jag skulle åka....! :) <3

2011-03-27 @ 15:35:09
Postat av: Clara

tack för kvällen Amanda :)<3

2011-03-27 @ 18:00:32
URL: http://clarahogberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0