man hinner mycket...

.. om man ställer klockan på 06.30 när man egentligen har sovmorgon! 

har hunnit med att:
- plugga till historia provet som jag har idag
- Väntat på att Daniel paris ska komma till vakna och snacka, innan jag insåg att jag var ute en timme för tidigt!! 
- ätit god frukost och druckit 1 liter te... typ! 
- Varit ut med hunden i solen och tagit en promenad :) 
- insett att huuuuur mycket jag än lyssnar på Timbuktu så kommer jag nog aldrig att bli le, eftersom att det bara är spellistan som är döpt till Timbuktu! som går om och om i min ipod, fortfarande! 

och nu ska jag försöka skriva klart PM:et till svenskan imorn, får se hur det går! så nu sätter jag på MTV och börjar plugga. 

ni får en bild från tisdagens låååååånga (läs: korta) skridskofärd också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0