Oskar & Anna i mitt hjärta!!!!

Gårdagen bjöd på shopping med bästa anna, sen middag hos farmor och det va suuper gott!
Och OSKAR LINNROS såklart :D Fan va bra han är live!! och har nog aldrig varit på en konsert med en kompis som öser så mycket som anna, haha!
när det va slut tänkte vi gå ut och vänta på fredrik och jesper, men jag envisades med att gå in en sista gång för att kolla på vad alla höll på med, och där stod han.....
HAHA! skämta, eller han gjorde det! och skrev sina autografer och sa tack, tack, tack, tack till alla, förutom när han kom till anna!! stod och snackade skit länge, eller iaf om man jämför med vad han gjorde med alla andra, och jag ville bara döööö! fyfan, love you för det där anna!!
och eftersom min kamera va så jävla rolig så hann jag ta 1 kort på en tom scen innan minnet va fullt....

Kommentarer
Postat av: Annabus

HAhah!!!! Du och jag Amanda och fler konserter lär det ju bli!!! Wiiiie!! PUSS

2011-03-05 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0