Snart slut...

idag är det lördag och dom flesta lördagar brukar se ungefär likadana ut vilket betyder; fint väder (oftast), tid till att koreografera och baka något gott, kolla på melodifestivalen och bara mysa.
Så på morgonkvisten tog jag och mamma en promenad med hunden, sen har jag suttit och kollar igenom en massa recept så det lär dom bli så att jag bakar något gött! och nu kom jag precis in från garaget där jag och frida har koreograferat massor! shit va bra det gick (eller så inte)... men iaf nånting blev det väl.
Ska snart iväg och handla middag med mor, och ikväll är det ju final på melodifestivalen!! :D Och om jag (läs mamma och pappa) ska slösa några pengar på att rösta så blir det nog på The moniker (y) han är den enda som skulle ha en chans i eurovision iaf :) OH MY GOD!

Och eftersom det är lördag så är det bara söndag kvar av lovet.... jag viiiiiiiiill inte!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0