Speedo frida!

jag, frida och karin sitter och klipper låtar och snackar..
Karin: vet ni att det finns en låt som är 24 timmar lång?
Frida: Gör det ? det är säkert en sån här låt som man får hjärtattack eller blir psykad av om man spelar den baklänges!
Jag & karin: hahaha, va?
Frida: Ja som på totally spies? Om man lyssnar på en viss låt baklänges kan man fakttiskt få hjärnblödning.... Det är SÄKERT!
jag och karin: mm... visst frida...
Pratar om vad jag ska klä ut mig till på emma och lovisas fest!
Karin: men va typ madicken
Frida: eller karlsson på taket!
jag: jaaa.. jag har tänkt på det men tror inte det
Karin: Bert!! klä ut dig till bert! :D
Frida: NEJ! Nu vet jag!!!! klä ut dig till Spöket Laban, det är ju skit lätt. Du behöver ju inte änns vara där då liksom!

ååååh herreguuud, mer speedad människa får man leta efter nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0