TAGGAR SÖNDER!

har precis varit och kollat på syrrans värdelösa musikal, som inte alls va värdelös utan helt okey, måste bara säga att det va ju dom tre dansarna som gjorde det ;)
Nu håller jag på att försöka hitta några kläder som jag kan ha imorn när jag och min kära vän anna ska på oskar linnros!! men eftersom att nästan hela min garderob består av fula, urtvättade äckliga t-shirtar och mjukisar så har jag här med ett problem.. men har letat riktigt noga och längst in ligger det liiiite "fin" kläder ihopknulade (med ETT L) så nånting måste det väl finnas. dansar & hoppar framför spegeln och lyssnar på oskar för att tagga till lite extra för morgondagen, kläderna måste ju vara hopp-, dans- OCH svett vänliga liksom....
nu måste jag fortsätta, så jag blir klar nångång ikväll! :)
PUUUUSS!
BTW, Frida, jonna och karin, ni va gryyyyym ikväll! även om ni tappade bort er :) PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej usch det gick såååå dåligt.

2011-03-04 @ 15:19:19
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0