nedräkning!

Nu är det väldans länge sen jag skrev.. men har inte haft tid!!
hade det iaf jätte roligt på valborg, bättre än förväntat faktiskt! :) och jag fick fina presenter på min födelsedag också! :D Super nöjd!
.
Igår hade jag fått brev från rektyreringsmyndigheten, idag har jag varit på banken och fixat nyss VISA kort så man iaf kan handla på nätet! vuxenpoäng ;) ... eller?
.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och springer runt i ett par klackisar jag fått låna av söta Linda! Eftersom det äntligen är show imorn (!) och jag ska dansa i klackisarna så kan det vara bra att trända eftersom jag äldrig änns har gått i ett par! :o SJUKT PEPP FÖR MORGON DAGEN :D
.
och idag är det precis en vecka till jag, fredrik och anna sticker till alanya och dansar röven av oss! men vi har en deal... anna och fredrik SKA stå i ena endan av diskoteket och köra stora och lilla bollen, och jag kan vara på andra sidan! ÅÅÅÅÅH vad jag längtar!!
och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0