11.11.11

otippad rubrik, jag vet. men min vän sa att vi som lever idag är ju fakstiskt dom enda som kommer få uppleva denna dag och detta speciella datum, eller åtminstonde i typ 1000 år framåt. Och om 1000 år så har ju jorden gått under för länge sen tror jag, så vi är dom enda... ENDA!
Eftersom jag länge har planerat denna dag ut i minsta detalj så har den varit väldigt händelserik. Jag och Elin började dagen med 3 timmars riskettan-utbildning. Efter dessa 3 timmar av fruktansvärda filmer som handlade om rattfulla som har orskat deras kompisars död, och jag kan ju tillägga att det var äckliga bilder, ÄCKLIGA (!) så tog jag beslutet att jag aldrig någonsin mer vill sätta min fot i en bil, kan bli ett problem när man håller på att ta körkort..
.
Och eftermiddagen såg inte bättre ut, den hade jag planerat med ett matte c prov (jag vet, jag hatar mig själv för att jag valde matte c frivilligt, FRIVILLIGT!) Det ljusnade ju inte direkt när jag såg att det var endast 7 ynka uppgifter vi skulle lösa... och jag inte kunde någon!! Men det var ju ingen katastrof.. IG på ett matte prov liksom, what evvvvaa?
Värre är det ju för familjen våran som börjar bryta diverse ben och armar hit och dit.. farmor bröt armen för ett tag sen, och idag bröt moffa benet när han skulle snickra hos oss.. KRYA PÅ ER!! :)
.
Over and out, peace! 
.
PS. det här är en av bilderna vi fick se idag... ni förstår resten..

Kommentarer
Postat av: elin

snuskigare bild! fick typ ont i magen av att se dom där filmerna ....

2011-11-11 @ 17:29:27
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0