allt mellan himmel och jord...

.. är ungefär det jag sitter och funderar på såhär dags en onsdagkväll. Hade egentligen tänkt att göra någonting behövande just nu, men.... så fastnar man med att kolla på alla dessa youtube-klipp, hitta nya spännande låtar, kolla vart det finns jobb och olika utbildningar, också funderar man på allt däremellan.. Så som:
  • vad ska jag köpa för julklappar i år? jag som inte hade en tanke på att köpa nånting eftersom att jag egentligen inte har råd..
  • vad önskar jag mig för nånting? jag hoppas ju såklart att någon söt själ har tänkt på mig också (a)
  • Vad ska jag packa till Hawaii? jag som brukar ha resväskan ståendes ute i hallen (färdigpackad) ungefär 1 månad innan det är dags att åka!
  • Hur ska jag lägga upp projektarbetet för att hinna vara klar till jul? som var min plan från första början...
  • Hur ska jag hinna ta körkortet innan jul?
  • Jag måste ha extra fickpengar till hawaii, vilket betyder att jag måste ta på mig jobb, som jag verkligen inte har tid med!
  • Studenten närmar sig med stormsteg. vad ska jag göra sen?!
Hmmm.... ögonbrynen korvar sig och kommer snart växa ihop om jag ska fundera på sånt här... tar och kopplar av till laleh! 
(FYFAN! reklamen som kom innan det här klippet var en tomte med en kamera... kom precis på att jag måste köpa en ny= behöver ännu mer pengar -.- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0