back in the days...

har kollat igenom hårddisken på bilder, och jag säger bar aatt detta är de finaste bilderna som finns typ. det är ju tyvärr så att dom snyggaste kan jag inte lägga upp på grund av att det då kommer finnas flera människor i min närhet som kommer vilja se mig död och jag kommer därmed inte kunna gå trygg någonstans. så vi nöjer oss med dess.
Näldens dansgala, känns som det är 100 år sedan...
Första klassfesten, nu är det inte länge kvar till sista....
Träslaget -08, mitt första och absolut bästa träslaget-år!
.
Här, skräckslagen och rädd för att mamma skulle lämna mig förevigt med denna egypt i byte mot några kameler.
njuter i Puerto rico med släkten!
Gotland i 6an, shit va roligt vi hade!
Alla sjuka timmar vi har haft tillsammans!!
Badtunne-bad hos elin!+ brännmärken.....
Waah, tycker jag de här ska bli så OTROLIGT KUL!
Gamla nian, vilken utflykt!
Alla galna fester på postgatan..
Alla garage-fester hos familjen Pålsson!
Yran 2008, bland det mysigaste kanske!

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA! nej vissa bilder får inte visas ... dom är för sjuka helt enkelt. och fyfan vad jag längtar tillbaka till typ 2008-2009, bästa tiden typ!

2011-11-22 @ 17:25:55
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: ida

Jag kan inte annat än hålla med :) Den tiden var underbar! Och neeeej vissa bilder ska förbli gömda ;)

2011-11-23 @ 15:28:01
URL: http://bloggparken.se/shortida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0