min vardag just nu...

och helgerna också förresten, består endast av plugg. plugg, plugg och mer plugg. Men eftersom jag är så himla effektiv så blir att-göra-listan kortare för varje dag som går, och den fylls inte på med något nytt heller (än så länge).
.
Det jag egentligen ville med det här inlägget var bara att ta en paus från skrivandet av psykologiuppgiften som är bajs-svår. En analys av filmen Don Juan. Johnny Depp, du borde dö (!) för att du medverkade i denna film som ingen fattar någonting av.
.
Förövrigt så tänkte jag att ni kunde få denna underbara nya musikvideo från MOVITS! medverkande är såklart min man, det kan ju inte bli bättre! Tankarna svävar tillbaka till gatufesten, när timbuktu ♥ kommer utspringades på scenen i den här låten.. tårarna var nära, väldigt nära! Hur kan man inte älska det här? ↓
.
KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0