Så I'm gonna give it a try, igen!

Efter att ha suttit och skrivit psykoanalytiska, behavoristiska och humanistiska teorier
om den här förbannade Don Juan Demarco filmen så liksom klickade det till i mitt lilla huvud
att det fakstisk är ganska skönt att bara blogga. Skriva av sig lite av det som försigår där uppe i hjärnkontoret och så...

Det jag ville berätta för alla kära läsare just idag (som är ungefär du frida, och om du inte läser det här kommer jag tvinga dig till det) är att jag upptäckte Anna Ternheims nya album på spotify today. Himlans va bra den tjejen är, faktiskt! Och bara för att jag tänkte lägga upp en bra låt från the tube så finns den såklart inte där... Men det kommer, det kommer... något senare....

Kommentarer
Postat av: frida

jävla amanda, fick nästan en hjärtattack när jag såg att du hade skrivit

2011-11-08 @ 13:07:27
Postat av: Karin

Amanda jag är en trogenläsare till ALLA dina bloggar (Y)

2011-11-09 @ 14:38:03
URL: http://jtks.blogg.se/
Postat av: Karin

Amanda jag är en trogenläsare till ALLA dina bloggar (Y)

2011-11-09 @ 14:38:04
URL: http://jtks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0