The botten is nådd...

skoja bara.. TVÄRTOM! Eftersom jag insåg att min blogg är ganska eftertraktad nu, (det såg iaf så ut efter gårdagens statistik som slutade på hela 10 unika besökare!!) Så måste jag såklart göra en ordentlig rivstart på min comeback i bloggvärlden, hör och häpna, men jag skriver helt enkelt ett inlägg idag också (!)


Här kommer en liten lista på intressanta saker som händer just nu i mitt annars så enformiga liv: 
- Jag kommer att hålla på med körkortet till jag är närmare 40+... TVÄRTOM! Jag ska ha det snarast möjligt! 
- Det är tiomiljonertriljoner år till jag ska åka till Hawaii... TVÄRTOM! Nu är det bara (i skrivande stund) 49 dagar, 14 timmar och 22 minuter till planet lyfter från arlanda.
- Jag kommer föralltid att ha förlorat mina fondpengar efter grekernas horribla misstag... TVÄRTOM! Börsen har gått upp igen och mina pengar kommer sakta men säkert tillbaka till sin sanne ägare!

Det var den updaten jag hade idag... det som motiverade mig att skriva detta dryga och helt ointressanta inlägg idag var att det faktiskt var tusen gånger lättare att vara dryg och trycka på några tangenter än att läsa tiomiljoner ord körkortsteori.
Förresten, höll på att helt glömma! LALEH gör ju också en comeback, fast i Så mycket bättre, tillsammans med min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0