orsaken är....

Om jag inte lever imorgon, så är det träningsvärken som har dödat mig.. bara så att ni vet! inget allvarligarre än så alltså. För idag hade vi (bräcke gymmix) den årliga insiprationsdagen! Denna dag har bestått av ett core, ett expander med gummiband, ett EFIT och ett zumba pass... KILL ME! jag ser så himla fram emot 2 discopass och 1 streetpass imorn, men.. I LOVE IT!
.
Här får ni bedårande bilder på hur jävla SLUT jag varit idag.. latmasken number uno, I know!
Ungefär såhär har jag sett ut mest hela dan, och jag kan ju tillägga att jag var den enda, enda (!) som skrek för jag va så slut. så så töntig är jag.
.
Jag har själv valt att vara med på denna roliga dag, men jag är helt enkelt för klen. alla kör på, och vad gör amanda, jo vilar triceps lite... jag kan ju behöva dom sen, men hm.. då kan det var bra med muskliga tricept åxå.. just ja, så va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0