Det här som pappa länge sagt till mig...

.. "Du har ju fan en bokstavskombination som innehåller hela jävla alfabetet." 
och jag tror faktiskt att det stämmer. 
 
Mitt liv just nu:
- Börjat jobba i stan på Lime igen, jävligt roligt!
- Pluggar till undersköterska
- Sparar pengar
 
Vilket resulterar i:
- Jobbar, inte som ett as, men kommer bli rätt mycket att göra framöver.
- Pluggar som ett as. 
- Jobbar lite till
- Pluggar lite till
- Snåla som fan.
 
vad jag skulle vilja göra:
- Ha jätte mycket pengar
- plugga lite, och jobba lite
- Flytta till Turkland helst nyss
- Åka till Hawaii för att gå på Mauis bröllop. 
 
ALLT DETTA: MISSION IMPOSSIBLE! 

Så nu sitter jag här vid datorn, som jag gjort dom senaste 6 timmarna, och försöker plugga. 
Men ni kan fråga vilken familjemedlem som helst, sitter mest och skriker "SKRMA SKSKSKSKSKSK" och ser ut ungefär såhär:  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0