Länge sen sist, men jag lever!

Såg visst att 28 december var senast jag skrev, mycket har hänt i mitt liv.
Haft musikal, dansshow, pluggat ihjäl mig (sen återuppstod jag från pluggdöden), jobbat lite, varit på Rhodos med underbara vänner, tagit studenten och mysigt massor med fina männsikor!
.
Det jag ville säga idag va att NU HAR JAG OCH LISA BOKAT TÅGBILJETTER TILL GÖTEBORG! :D GAAAH! 
Om nån vecka sitter vi på tåget och efter det har vi 5 dagar att njuta av karusellåkning, shopping, fest och träffa kusiner & kompisar! Min enda semester den här sommaren spenderas alltså i sveriges mysigaste stad, medkanske världens sötaste och gladaste vän Lisa! Kunde inte bli mycket bättre :) SOMMAREN 2012, lär bli galen.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0